Általános Szerződési Feltételek

Bevezetés

  1. A SZOLGÁLTATÓ
  2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK
  3. A WEBOLDALON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG
  4. REGISZTRÁCIÓ A WEBOLDALON
  5. A MEGRENDELÉS MENETE, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
  6. A MEGRENDELT TERMÉKEK KIFIZETÉSE
  7. A MEGRENDELT TERMÉKEK KISZÁLLÍTÁSA
  8. ELÁLLÁSI JOG
  9. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG
  10. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
  11. A PANASZKEZELÉS RENDJE
  12. ADATVÉDELEM
  13. SZERZŐI JOGOK
  14. VEGYES RENDELKEZÉSEK

Általános Szerződési Feltételek

Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák a https://wolftoolstrade.hu/ weboldalon (a továbbiakban: weboldal) a weboldal használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatos általános szerződési feltételeket. A Wolf Tools Trade Kft., mint Szolgáltató az ÁSZF-et több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a szolgáltatást igénybe vevő, mint Vásárló fél közreműködése nélkül előre meghatározta, és ezeket a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.

I. A SZOLGÁLTATÓ

1. A Szolgáltató adatai:

Név: Wolf Tools Trade Kft.
Székhely és levelezési cím: 2330 Dunaharaszti, Havasi András utca 6.
Telephely: 2330 Dunaharaszti, Nádor utca 1.
Képviselő neve: Máriás Zoltán ügyvezető
Telefonszám: +36 30 613 0559
E-mail cím: info@szogbelovok.hu
Cégjegyzékszám: 13-09-190063
Nyilvántartást vezető bíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 14968039-2-13
Közösségi adószám: HU14968039
Számlavezető pénzintézet: K&H Bank Zrt.
Számlaszám: 10409015-50526750-81901005
IBAN számlaszám: HU23 1040 9015 5052 6750 8190 1005
Swift kód: OKHBHUHB

2. A Szolgáltató tárhelyszolgáltatójának adatai:

Név: EvolutioNET Kft.
Székhely: 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.
Adószám: 14992511-2-02
Telefonszám: +36 30 503 1929
E-mail: ugyfelszolgalat@szerverzum.hu
Weboldal: https://szerverzum.hu

II. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

1. Fogalmak a jelen ÁSZF alkalmazása során

Szolgáltató: az ÁSZF I. pontjában szolgáltatóként feltüntetett jogi személy.
Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott Fogyasztó; azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Vásárló: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely a weboldalon megvásárlásra kínált árut megvásárolja.
Felhasználó: az a személy, aki a weboldalt meglátogatja, azon felhasználói fiókot létesít.
Fogyasztói szerződés: az a szerződés, amely fogyasztó és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti; a törvény jótállásra és kellékszavatosságra vonatkozó szabályai alkalmazásában az a szerződés minősül fogyasztói szerződésnek, amelynek tárgya ingó dolog.
Áru: a weboldalon megvásárlásra kínált ingó dolog.
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

2. Az ÁSZF megismerhetősége

Az ÁSZF megismerhetőségét Szolgáltató a weboldalán, a nyitóoldalon, könnyen elérhető módon, letölthető, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható formában, a szövegben való kereshetőség biztosításával, ingyenesen biztosítja.

3. Az ÁSZF elfogadása

3.1 A Szolgáltató által közzétett ÁSZF a Vásárló kifejezett elfogadásával válik a Szolgáltató és a Vásárló között létrejött szerződés részévé, ezért Szolgáltató a megrendelés előtt és a szolgáltatás teljes időtartama alatt elérhetővé és megismerhetővé teszi az ÁSZF-et.

3.2 Vásárló a megrendelés elküldése előtt, a weboldalon elhelyezett jelölőnégyzetre kattintással, elektronikus úton nyilatkozik arról, hogy az ÁSZF tartalmát megismerte és azt elfogadja.

3.3 Az ÁSZF elfogadása a vásárlás feltétele. Az ÁSZF elfogadásával a Vásárló elfogadja, hogy a weboldalon történő megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

3.4 A weboldal Felhasználója a weboldal használatával elfogadja az ÁSZF-et.

4. Eltérés a jelen ÁSZF-től

Ha a Szolgáltató és a Vásárló között egyedi, kölcsönösen megtárgyalt és meghatározott írásbeli szerződés jön létre, amelyben az általános szerződési feltétel és az egyedileg megtárgyalt szerződés más feltétele egymástól eltér, az utóbbi válik a szerződés részévé.

5. Egyéb tájékoztatások

A weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a weboldalon elérhető rövid tájékoztatások tartalmazzák.

III. A WEBOLDALON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

1. Üzleti tevékenység

Szolgáltató a weboldalon üzleti tevékenysége keretében pneumatikus és akkumulátoros szögbelövőket, kapcsozókat, betonszegezőket és kompresszorokat értékesít, csomagküldő kereskedelmi tevékenységet folytat, melynek keretében elektronikus úton áru adásvételére irányuló szerződést köt a Vásárlókkal.

2. A csomagküldő kereskedelmi tevékenység bejelentése

Szolgáltató a csomagküldő kereskedelmi tevékenységet a székhelye szerint illetékes jegyzőhöz bejelentette 2024.06.04. napján. Az Országos Kereskedelmi Nyilvántartás elérhetősége: https://oknyir.kh.gov.hu/Kereses/Kereskedo A Szolgáltató nyilvántartási száma: OKNYIR: 354985/B/1; ASP: 3796

3. Szolgáltatások

A Felhasználók és a Vásárlók részére díjmentes, telefonon történő szakmai tanácsadást nyújt Szolgáltató, az áruk jellemzőiről.

IV. REGISZTRÁCIÓ A WEBOLDALON

1. A regisztráció egy kényelmi szolgáltatás

A weboldalon történő vásárlásnak nem feltétele a regisztráció. A regisztráció előnye, hogy a felhasználói fiókban megtekinthetők a legutóbbi rendelések, a készletértesítések, módosíthatók a szállítási és számlázási címek, módosítható a jelszó és az egyéb fiókadatok.

2. A regisztráció menete, a felhasználói fiók létrehozása

2.1 A vásárló szabadon dönthet arról, hogy létrehoz-e felhasználói fiókot. A „Pénztár” menüpontban lehetséges a regisztráció. Az űrlapon a „Fiók létrehozása?” kérdés mellett elhelyezett jelölőnégyzet kipipálását követően be kell írni a felhasználónevet és a jelszót (a Vásárló ezeket tetszőlegesen határozhatja meg).

2.2 A regisztráció során kötelező megadni a következő adatokat: keresztnév és vezetéknév, megjelenítendő név, e-mail cím, jelszó.

2.3 A sikeres regisztrációról érkezik egy rendszerüzenet a regisztráció során megadott e-mail-címre. Az üzenet tartalmazni fogja a regisztráció tényét és a felhasználónevet. A Vásárló által megadott jelszó nem kerül kiküldésre.

3. Elfelejtett jelszó

Ha a Felhasználó elfelejti a jelszavát, az „Elfelejtettem a jelszavam” feliratra kattintást követően a rendszer küld e-mail-ben egy linket. A linket meg kell nyitni és a Felhasználó új jelszót állíthat be. A link segítségével három órán belül van lehetősége a Felhasználónak az új jelszó beállítására.

4. Felelősség a jelszó használatáért

A Felhasználó felelős minden olyan tevékenységért, amely az ő felhasználóneve és jelszava felhasználásával történik. A Szolgáltató a jelszót nem ismeri meg. Ha a Felhasználó úgy véli, hogy harmadik személyek engedély nélkül hozzáférnek a felhasználói fiókjához, köteles soron kívül értesíteni a Szolgáltatót.

5. A felhasználói fiók adatainak módosítása, a fiók megszüntetése (a regisztráció törlése)

A felhasználói fiók adatait önállóan tudja módosítani a Felhasználó (kivéve a regisztráció során megadott felhasználónevet). A felhasználói fiók a Felhasználó döntése szerinti időtartamig érhető el. Ha a Felhasználó úgy dönt, hogy szeretné megszüntetni a felhasználói fiókot, azt az info@szogbelovok.hu e-mail-címre küldött üzenetben kell jeleznie, ezesetben Szolgáltató 72 órán belül törölni fogja a felhasználói fiók teljes tartalmát és a Felhasználó regisztrációja megszűnik. Ha ismét szeretné a Felhasználó igénybe venni a regisztrációval elérhető kényelmi szolgáltatást, újra regisztrálnia kell.

V. A MEGRENDELÉS MENETE, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

1. A termékkategóriák

A https://wolftoolstrade.hu/webshop/ linken a Vásárló hat termékkategóriából választhat:
– pneumatikus szögbelövők (alkategóriák: dobtáras / síktáras szögbelövők, tűszegezők, zsindelyszegező),
– akkumulátoros szögbelövők,
– betonszegezők,
– pneumatikus kapcsozók (alkategóriák: kárpitos / közepes / ipari kapcsozók),
– akkumulátoros kapcsozók,
– kompresszorok.
A Vásárló szabadon navigálhat az egyes kategóriák között.

2. A termék kiválasztása és kosárba helyezése

2.1. A termékkategória vagy alkategória megnyitását követően láthatóak az adott csoportba tartozó termékek. Minden termékhez tartozik egy termékfotó, amely alatt megjelenik a termék neve és a ténylegesen fizetendő ára.

2.2 A Vásárló a kiválasztott terméket a termékfotó alatt elhelyezett „Kosárba teszem” nyomógomb használatával közvetlenül a kosárba helyezheti, ezesetben alapértelmezett beállítás szerint 1 db termék kerül a kosárba.

2.3 Ha a Vásárló a kiválasztott termék fotójára vagy annak közvetlen környezetére kattint, megnyílik a termék adatlapja, itt elolvashatja a termékhez csatolt leírást, így a technikai adatokat (súly és egyéb méretek), a felhasználási területet és a termékjellemzőket, továbbá a készletinformációkat. A termék adatlapján ugyancsak elhelyezésre került a „Kosárba teszem” nyomógomb, amely megnyomása előtt a Vásárló szabályozni tudja a megrendelési mennyiséget. Ha a Vásárló nem él ezzel a lehetőséggel, alapértelmezetten 1 db termék kerül a kosárba a gomb megnyomását követően.

3. A kosár tartalmának módosítása, eltávolítás a kosárból

A weboldal jobb felső sarkában elhelyezett kosár ikonra kattintással megnyílik egy ablak, a „Kosár” és „Pénztár” választási lehetőséget felkínálva. Ha a Vásárló a „Kosár” nyomógombra kattint, megjelenik a kosárba helyezett termékek listája. A kosárba helyezett termékek itt eltávolíthatóak, vagy a mennyiség csökkentésével, vagy a termék neve mellett megjelenő „x” jel megnyomásával. A megrendelés mennyiségét itt növelni is tudja a Vásárló, ha csak egy került a kosarába, mert pl. a termékleírás megnyitása előtt helyezte a kosárba a terméket, de többet szeretne rendelni.

4. Kuponkód megadása

Ha a Vásárló rendelkezik kuponkóddal, azt megadhatja:
– a jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintással, majd a „Kosár” nyomógomb használatával felugró űrlapon (https://wolftoolstrade.hu/kosar/);
– valamint a „Pénztár” oldalon (https://wolftoolstrade.hu/penztar/) elhelyezett feliratra kattintással, a felirat így szól: „Van kuponod? Kattints ide a kód megadásához!”

5. Kosárösszesítő

Ha a Vásárló a jobb felső sarokban a kosár ikonra kattint, majd a „Kosár” nyomógombra, megnyílik a kosár tartalmát összesítő ablak (https://wolftoolstrade.hu/kosar/), itt:
– megtekintheti az összefoglalást a kosárba helyezett termékekről,
– módosíthatja a megrendelni kívánt darabszámot,
– eltávolíthatja a kosárból a termékeket,
– tájékoztatást kap a fizetendő összegről (nettó ár, áfatartalom, szállítási díj külön-külön és összesítve),
– kiválaszthatja a kívánt szállítási módot (a Vásárló választása szerint módosulni fog a fizetendő végösszeg),
– megadhatja a kuponkódját.

6. Pénztár

A vásárló a „Pénztár”-ba két úton jut el:
– a kosárösszesítő alján elhelyezett „Pénztár” nyomógombra kattintással, vagy
– a jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintással, majd a „Pénztár” nyomógomb használatával (https://wolftoolstrade.hu/penztar/).
A Pénztár felületén lehetőség van a korábban már rögzített adatok módosítására, vagy ha még nem adta meg a Vásárló a szükséges adatait, itt tudja azokat beírni, azaz itt van lehetőség:
– a számlázási adatok megadására,
– a szállítási adatok megadására,
– rögzíthető a kuponkedvezmény,
– kiválasztható a kívánt szállítási és fizetési mód,
– áttekinthető a megrendelés összefoglalása, ideértve a fizetendő összeget is.
A Pénztár oldalán kell nyilatkoznia a Vásárlónak, hogy megismerte és elfogadja az ÁSZF-et, amelyet kattintással meg is nyithat. Az ÁSZF elfogadása a vásárlás feltétele.

Ugyancsak itt kell nyilatkoznia a Vásárlónak, hogy megismerte a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatását.

A Pénztár oldalon hívja fel a Szolgáltató a Vásárló figyelmét arra, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár. A Vásárló ezt a tájékoztatást a „Megrendelem” gomb megnyomásával tudomásul veszi.

A Pénztár oldalon a Vásárló választása szerint feliratkozhat a Szolgáltató hírlevelére.

7. Adatbeviteli hibák javítása

A Vásárló az általa rögzített adatokat (név, e-mail-cím, telefonszám, szállítási név és szállítási cím, számlázási név és számlázási cím, adószám, megrendelt termékek darabszáma, szállítási mód, fizetési mód, regisztráció esetén a jelszó) a vásárlás teljes folyamata alatt ellenőrizheti, összefoglalóan áttekintheti, önállóan javíthatja. Szolgáltató úgy alakította ki a weboldalt, hogy az adatbeviteli hibákat még a szerződési jognyilatkozatának megtételét megelőzően kijavíthassa a Vásárló.

8. Hibás ár esetén történő eljárás

Ha az áru (termék) ára nyilvánvalóan alacsonyabb, mint annak szokásos piaci ára, akkor a Szolgáltató nem köteles teljesíteni a megrendelést, ilyen eset lehet például az, ha technikai hiba miatt az ár 0,-Ft. Ha azonban az ár nem lényegesen alacsonyabb más hasonló áruk áránál és a Fogyasztó így nem tudhatta, hogy tévedés vagy hiba miatt került feltüntetésre az az ár, akkor köteles a Szolgáltató a megrendelést visszaigazolni és azt teljesíteni.

9. A megrendelés véglegesítése, az ajánlat visszaigazolása, a szerződés létrejötte

9.1 A megrendelést a Vásárló a Pénztár oldalon tudja véglegesíteni https://wolftoolstrade.hu/penztar/, a nagyméretű „Megrendelem” nyomógomb használatával.

9.2 A „Megrendelem” gomb megnyomását követően egy összesítő oldal jelenik meg a weboldalon, amely tartalmazza a rendelésszámot, a megrendelés dátumát, a Vásárló által rögzített e-mail címet, a végösszeget, és a Vásárló által választott fizetési módot.

9.3 A fentieken túl az összesítő oldalon a rendelés egyéb részletei is megtekinthetőek, így a megrendelt termék neve és a számlázási adatok.

9.4 A Szolgáltató a megrendelést a lehető legrövidebb időn belül visszaigazolja. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a megrendelés során megadott adatokat, így a Vásárló nevét, a kapcsolattartási adatait, a számlázási és a kiszállítási adatait, a megrendelt termék(ek) nevét, darabszámát, a fizetendő összeget, a választott fizetési és szállítási módokat, a megrendelés azonosító számát, valamint a Vásárló megrendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

9.5 Ha a Vásárló nem kapja meg legfeljebb 48 órán belül a visszaigazolást, vagy az nem tartalmazza a megrendelés részleteit, mentesül ajánlati kötöttsége alól és a megrendelt terméket nem köteles átvenni.

9.6 A megrendelés visszaigazolásával létrejön a szerződés a Szolgáltató és a Vásárló között, a szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

9.7 A szerződéskötés nyelve a magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, Szolgáltató a szerződéseket nem iktatja.

9.8 Rendszerüzenetek a weboldalról:
– Visszaigazolás (a megrendelés beérkezett, utalási adatok, megrendelés összesítő és szállítási adatok).
– Tájékoztatás a rendelési összeg beérkezéséről (bankkártyás fizetés esetén azonnal, egyébként az átutalás megérkezését követően).
– Feldolgozás állapotáról értesítés (az áru átvehető, vagy átadásra került a futárszolgálatnak).
– Megrendelés lezárása (ha átvételre került az áru).

VI. A MEGRENDELT TERMÉKEK KIFIZETÉSE

1. Fizetési módok

A vásárló a weboldalon megrendelt termékek ellenértékét választása szerint kiegyenlítheti bankkártyával a Barion közreműködésével, átutalással vagy utánvéttel. Személyes átvétel esetén a Vásárló a telephelyen is kiegyenlítheti az ellenértéket.

2. Fizetés a Barion rendszerén keresztül

2.1 Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN.I-1064/2013.

2.3 A Barion rendszerén keresztül történő fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot, a bankkártya hátoldalán található CVC kódot, valamint egy működő e-mail-címet.

2.4 A fizetéshez használható kártyák: Mastercard vagy Maestro bankkártya, Visa vagy Electron bankkártya, Amex bankkártya.

2.5 Ha a Vásárló nem rendelkezik bankkártyával, fizetéshez használhatja az előre feltöltött Barion egyenlegét. A Barion egyenleget átutalással vagy készpénz befizetéssel lehet feltölteni. Ebben az esetben az e-mail-cím és a jelszó megadásával lehetséges a fizetés.

2.6 A Barion rendszerén keresztül történő fizetésnek nincs rejtett költsége, a Vásárló számára ingyenes.

2.7 A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizni szükséges, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adja meg a Vásárló a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésző zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki azokat.

3. Átutalással történő fizetés

Ha a Vásárló az átutalással történő fizetést választja, a megrendelés visszaigazolását követően díjbekérőt küld a Szolgáltató. A díjbekérő tartalmazni fogja Szolgáltató bankszámlaszámát, a fizetési határidőt, a megrendelés részleteit. A közlemény rovatban a díjbekérő egyedi azonosító számát kell feltüntetni.

4. Utánvéttel történő fizetés

Ha a Vásárló az utánvéttel történő fizetést választja, a termék átvételekor a fuvarozást végző futárszolgálat munkatársánál kell fizetnie, készpénzzel vagy bankkártyával. Az utánvét díja bruttó 350,-Ft.

5. Fizetés a telephelyen

A telephelyen kizárólag a készpénzzel történő fizetés lehetséges.

VII. A MEGRENDELT TERMÉKEK KISZÁLLÍTÁSA

1. A kiszállítás határideje

Szolgáltató a megrendelt árut általában a megrendeléstől számított 24 órán belül előkészíti átadásra vagy kiszállításra (átadja a futárszolgálatnak), ez az időtartam technikai és szervezési okokból esetenként hosszabb lehet, de ilyen esetben sem haladja meg a három munkanapot. Szolgáltató a weboldalon megjelenő üzenetben tájékoztatja a Vásárlókat, a megrendelés leadása előtt, ha szabadság miatt a weboldal zárva tart. Amennyiben a weboldal zárva tart, a megrendelések leadása lehetséges, de a kiszállításra és az átadásra történő előkészítés legkorábban a nyitvatartás legelső munkanapján kerülhet sor.

2. Kiszállítási módok

A weboldalunkon megrendelt termékeket a Vásárló választása szerint átveheti személyesen, vagy kérhet belföldre (Magyarország területére) történő házhozszállítást. A Weboldalon keresztül nem kérhető külföldre történő kiszállítás. Ha a kiszállítási cím nem belföldön található, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

3. Személyes átvétel

Személyes átvételre előzetesen egyeztetett időpontban, a Szolgáltató telephelyén van lehetőség, amelynek címe: 2330 Dunaharaszti, Nádor utca 1. A személyes átvétel ingyenes. A személyes átvételre időpontot egyeztetni a +36 30 613 0559-es telefonszámon, vagy az info@szogbelovok.hu e-mail-címen lehetséges.

4. GLS futárszolgálattal történő kiszállítás

A kiszállítási díj függ a megrendelt áruk összsúlyától (az áru súlya minden esetben feltüntetésre kerül a leírásban). Ennek megfelelően a következő díjtételekkel számol automatikusan a rendszer:
− 2 kg-ig 1.646,-Ft+ ÁFA, azaz bruttó 2.090,-Ft
− 2-5 kg között 1.803,-Ft + ÁFA, azaz bruttó 2.290,-Ft
− 5-10 kg között 2.488,-Ft + ÁFA, azaz bruttó 3.160,-Ft
− 10-15 kg között 2.567,-Ft + ÁFA, azaz bruttó 3.260,-Ft
− 15-20 kg között 2.646,-Ft + ÁFA, azaz bruttó 3.360,-Ft
− 20-30 kg között 2.803,-Ft + ÁFA, azaz bruttó 3.560,-Ft
− 30-40 kg között 3.354,-Ft + ÁFA, azaz bruttó 4.260,-Ft

5. MPL futárszolgálattal történő kiszállítás

5.1 A távollévők között kötött szerződés alapján értékesített áru kézbesítése érdekében az egyetemes postai szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a Szolgáltató biztosítja a weboldalán.

5.2 A Magyar Posta Zrt. a Szolgáltató számára az általános szerződési feltételeiben meghatározott árakon biztosítja a postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételének lehetőségét. A kiszállítási díjak:
– Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig 2.016- Ft + ÁFA azaz bruttó 2.560- Ft
– Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig 2.803- Ft + ÁFA azaz bruttó 3.560- Ft
– Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig 5.165- Ft + ÁFA azaz bruttó 6.560- Ft

VIII. ELÁLLÁSI JOG

1. Az elállási jog

Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót – a jelen ÁSZF következő pontjában meghatározott határidőn belül – indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

2. Az elállási jog gyakorlásának határideje

2.1 Az áru adásvételére irányuló szerződés esetén az áru átvételének napjától számított 14 napon belül. Az áru átvételének napjának azt a napot kell tekinteni, amikor a Fogyasztó, vagy az általa megjelölt személy (aki nem a fuvarozó) átvette az árut.

2.2 Ha több áru adásvételére irányul a szerződés és az egyes áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott áru átvételétől számítandó a határidő.

2.3 Ha több tételből vagy darabból áll az áru, akkor az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvételétől számítandó a határidő.

2.4 A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

2.5 Ha a szerződés megkötésére a Fogyasztó tett ajánlatot, a Fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

3. Az elállási jog gyakorlásának módja

3.1 A Fogyasztó gyakorolhatja az elállás jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával.

3.2 A Fogyasztó erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján is gyakorolhatja az elállás jogát.

3.3 Az elállási vagy felmondási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó nyilatkozatát a meghatározott határidő lejárta előtt elküldi. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási vagy felmondási jogát a jogszabályi előírásoknak megfelelően gyakorolta.

4. Szolgáltató kötelezettségei a Fogyasztó elállása esetén

4.1 Ha a Fogyasztó a jelen ÁSZF-ben részletezettek szerint eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

4.2 A szerződésszerű elállás vagy felmondás esetén a Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

4.3 Ha a Fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

4.4 Áru adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja 4.1 pontban meghatározott összeget, amíg a Fogyasztó az árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza.

5. A Fogyasztó kötelezettségei az elállása esetén

5.1 Ha a Fogyasztó a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi.

5.2 A Fogyasztó az áru visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.

5.3 Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg az árut kifuvarozták a Fogyasztónak, a Szolgáltató saját költségén fuvarozza vissza az árut, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

5.4 A Fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

5.5 A Fogyasztót a jelen ÁSZF-ben részletezett költségeken és kötelezettségeken kívül az elállási jog gyakorlása során további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

6. Az elállási jog gyakorlása alóli kivételek

A Szolgáltató által a weboldalon kínált teljes termékkör esetén gyakorolhatja az elállás jogát, ezért a Szolgáltató mellőzi az elállási jog gyakorlása alóli kivételek ismertetését.

IX. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

1. A kellékszavatosság

1.1 A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben a Vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

1.2 Kellékszavatossági igénye alapján a Vásárló választása szerint
− kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
− az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, – az 1.3 pontban foglaltak kivételével – a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének az 1.4 pont szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

1.3 Fogyasztó és a Szolgáltató közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, irányuló – szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a Szolgáltató költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

1.4 A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni.

1.5 A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

1.6 A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.

1.7 Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

1.8 A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló a felelős.

1.9 A Vásárló kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

1.10 Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

1.11 Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

1.12 A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

1.13 A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.

1.14 Ha a Vásárló a szavatossági igényét a dolognak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

1.15 A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

1.16 Ha a dolog meghibásodásában a Vásárlót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a Vásárló köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

1.17 Ha a dolog kicserélésére az elévülés nyugvása miatt a kellékszavatossági határidő jelentős részének eltelte után kerül sor, és ez a Vásárló számára számottevő értéknövekedést eredményez, a Szolgáltató a gazdagodás megtérítésére tarthat igényt. Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződésben e rendelkezést nem lehet alkalmazni.

1.18 Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

2. A termékszavatosság

2.1 A Szolgáltató által Fogyasztónak eladott ingó dolog (a IX.2. pont alkalmazásában: termék) hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

2.2 A IX.2. pont alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

2.3 A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
− a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
− a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
− a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

2.4 Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

2.5 A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

2.6 A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

2.7 A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

3. A jótállás

3.1 Aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

3.2 A jótállás a Vásárlónak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

3.3 A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.

3.4 A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a Vásárló felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

3.5 A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

3.6 A weboldalon kínált termékek egyike sem tartozik az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá.

X. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

1. A szerződés megkötésének bizonyítása

Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a Szolgáltató a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a Fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja.

2. Jegyzőkönyv a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről

2.1 A Szolgáltató a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
− a Fogyasztó nevét, címét,
− a Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
− a szerződés Szolgáltató általi teljesítésének időpontját,
− a hiba bejelentésének időpontját,
− a hiba leírását,
− szavatossági vagy jótállási igénye alapján a Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
− a 2.5 pont szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

2.2 Ha a Szolgáltató szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni.

2.3 A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

2.4 A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

2.5 Ha a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Fogyasztót.

2.6 A Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

2.7 A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

3. A kijavítás vagy kicserélés határideje

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

4. Elismervény

Kijavításra vagy – a 2.5 pont szerinti esetben – a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében (ez a fent részletezett jegyzőkönyvben is rögzíthető) kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni
− a Fogyasztó nevét és címét,
− a dolog azonosításához szükséges adatokat,
− a dolog átvételének időpontját, továbbá
− azt az időpontot, amikor a Fogyasztó a dolgot átveheti.

5. Szakvélemény

Ha a Fogyasztó szavatossági és jótállási igényének megítéléshez szakvélemény beszerzése szükséges, a szakvélemény kötelező tartalmi elemeit az 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 1. melléklet tartalmazza.

6. A javítószolgálatnál történő érvényesítés

6.1. Ha a Fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen vagy a jótállási nyilatkozaton feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről.

6.2. A javítószolgálat köteles igazolható módon a Szolgáltatót értesíteni a termék kijavítását követő öt munkanapon belül a javítás elvégzéséről.

6.3. A javítószolgálat köteles igazolható módon értesíteni a Szolgáltatót a megállapítást követő öt munkanapon belül:
− ha az ingó dolog első alkalommal történő javítása esetén megállapítást nyer, hogy az ingó dolog nem javítható;
− ha az ingó dolog javítása előreláthatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, a javítás várható idejéről;
− ha az ingó dolog javítása nem lehetséges harminc nap alatt.

7. A fogyasztóvédelmi hatóság eljárása

A 2-6. pontokban foglalt szabályok megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott szabályok szerint.

XI. A PANASZKEZELÉS RENDJE

1. A Fogyasztói panaszok

1.1 A Fogyasztó szóban (telefonon, a Szolgáltató telephelyén személyesen) vagy írásban (e-mail-ben vagy postai úton) közölheti panaszát a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a Fogyasztói panaszokat a jelen ÁSZF I. pontjában rögzített elérhetőségei bármelyikén fogadja.

1.2 A szóbeli panaszt Szolgáltató azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
− személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadni,
− telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

1.3 A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el.

1.4 A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
− a Fogyasztó neve, lakcíme,
− a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
− a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
− a vállalkozás nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
− a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Fogyasztó aláírása,
− a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
− telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

1.5 Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

1.6 A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató tett-e általános alávetési nyilatkozatot.

1.7 A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett Fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.

2. A békéltető testületek

2.1 A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a Fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Fogyasztó és a Szolgáltató között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a Fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

2.2 Szolgáltató nem tett általános alávetési nyilatkozatot a békéltető testületek felé.

2.3 Az eljárás megindításához a kérelemben az alábbiakat szükséges feltüntetni:
− a Fogyasztó, azaz a kérelem benyújtójának nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
− a panasszal érintett Szolgáltató nevét, székhelyét,
− az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
− a panasz rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, (itt különösen fontos hivatkozni minden az ügy lényegét érintő írásbeli dokumentumra, szerződésre, szállítólevélre, számlára, átvételi elismervényre stb),
− a Fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a Szolgáltatóval megpróbálta a vitás kérdést közvetlenül tisztázni,
− a Fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
− az ügy eldöntésére irányuló kifejezett indítványt,
− a Fogyasztó aláírását.

2.4 A békéltető testületek elérhetősége:
− Budapesti Békéltető Testület
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

− Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu
kerelem@baranyabekeltetes.hu

− Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);
501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

− Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

− Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu

− Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

− Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

− Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu;
www.panaszrendezes.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

3. Az ODR-link / az OVR-platform

Az EU Bizottsága online vitarendezési platformot hozott létre („OVR-platform”). A platform kapcsolattartó pontként szolgál szerződéses kötelezettségekkel, internetes értékesítéssel és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos viták bíróságon kívüli rendezéséhez. Fogyasztók számára az OVR-platform a következő hivatkozás alatt érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Az OVR-platformon közvetlenül a Szolgáltatóval lehetséges rendezni a problémát, ez akkor lehet hasznos, ha még nem történt meg a kapcsolatfelvétel a Szolgáltatóval.

XII. ADATVÉDELEM

1. A részletes tájékoztatás

A Szolgáltató a személyes adatok kezeléséről szóló teljes és részletes tájékoztatást a weboldalának láblécében helyezte el, amely a weboldal bármely pontjáról elérhető. Az adatkezelési tájékoztatás linkje: https://wolftoolstrade.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

2. A rövidített tájékoztatások

A Szolgáltató abból a célból, hogy a személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztatás megértését elősegítse, további rövidített tájékoztatásokat helyezett el a weboldalán, amelyek kifejezetten egy-egy részterületet érintenek, így a hírlevél feliratkozás előtt, a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése előtt, valamint a sütik elfogadása vagy elutasítása előtt a Felhasználók külön tájékoztatásból is megismerhetik az adatkezelés részleteit.

XIII. SZERZŐI JOGOK

1. A weboldal szerzői jogi oltalom alatt áll

A weboldal teljes tartalma, így a fényképek, a szöveges és egyéb tartalom, azok elrendezése, a logók és más ábrák (a továbbiakban: tartalom) szerzői jogi oltalom alatt állnak. A tartalom engedély nélküli felhasználása – a 3. pontban foglaltak kivételével – tilos.

2. A szerzői jogi jogosult

Amennyiben a weboldalon található bejegyzés másként nem jelöli a szerzői vagyoni jogok jogosultja a Szolgáltató. Írásbeli engedély a szerzői jogi oltalom alatt álló tartalom felhasználására a Szolgáltatótól kérhető.

3. A felhasználási tilalom alóli kivételek

A tilalom nem érinti a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvényben meghatározott szabad felhasználás eseteit, amelyekre azonban kizárólag a törvényben meghatározott szűk felhasználói kör részére, illetve a törvényben meghatározott célból és mértékben van lehetőség. Jelen ÁSZF egyetlen pontja sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó, illetve a Vásárló a tartalom vagy a tartalom valamely részének a szabad felhasználás körét meghaladó bármilyen további felhasználására engedélyt vagy jogot szerzett volna.

XIV. VEGYES RENDELKEZÉSEK

1. Az ÁSZF nyelve és értelmezése

Jelen ÁSZF magyar nyelven készült és értelmezésére a magyar nyelv szabályai alapján kerülhet sor.

2. Irányadó jogszabályok

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog előírásai az irányadóak, különösen az alábbi jogszabályok:
– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény;
– a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;
– AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április 27-i (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
– az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény;
– a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény;
– a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet;
– az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet;
– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
– a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet.

3. Hatálybalépés

Jelen ÁSZF 2024. május 31. napján lép hatályba.

4. Módosítás

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítani. A már létrejött jogügyletek esetében a Szolgáltató kötve marad a szerződés létrejötte napján hatályos ÁSZF-ben rögzített rendelkezésekhez.

Dunaharaszti, 2024. május 31.